مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-05سياسي

رسانه ها نقش هدایتگری افراد در جامعه را به نحو احسن ایفا کنند


انتظار و توقع ما از رسانه ها و مطبوعات این است کهَ نقش هدایتگری افراد در جامعه را به نحو احسن ایفا کنند.

- زنجان-رییس کل دادگستری زنجان گفت: انتظار و توقع ما از رسانه ها و مطبوعات این است کهَ نقش هدایتگری افراد در جامعه را به نحو احسن ایفا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ،، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در آیین تحلیف اعضای جدید هیئت منصفه دادگاه جرائم سیاسی و مطبوعاتی استان زنجان با تقدیر از اعضای زحمات سابق و تشکر از اعضای جدید به لحاظ قبول زحمت گفت: در نظام جمهوری اسلامی همه ملزم به رعایت قانون هستیم، بویژه اهل رسانه، قلم که جزء فرهیختگان جامعه هستند.

وی با تشکر از نشریات و رسانه های استان به لحاظ رعایت قانون در انتشار مطالب و اخبار گفت: در جمهوری اسلامی مجاز به انتشار مطالبی با مضمون تهمت و دروغ نیستیم و بایدها و نبایدها فقهی، فرهنگی و دینی باید توجه قرار گیرد و هیچ مجوزی برای انتشار مطالبی در فضای مجازی و رسانه که عنوان مجرمانه دارد وجود ندارد و اهل رسانه اولی هستند به رعایت قانون.

رییس کل دادگستری زنجان با اشاره به اینکه اعضای جدید باید در ایفای نقش، آشنا و آگاه به مسائل و قوانین مطبوعات باشند یاد آور شد: آشنایی اعضا هیئت منصفه مطبوعات بر قوانین به معنای این است که آیا عمل ارتکابی با قوانین موضوعه مغایرت دارد یا نه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها نقش هدایتگری افراد در جامعه را به نحو احسن ایفا کنند

رسانه ها نقش هدایتگری افراد در جامعه را به نحو احسن ایفا کنند