مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-05سياسي

ابطال دائمی پروانه معدن بوکست تاش خواسته مردم است


فعال سمن های مردمی شاهرود با بیان اینکه ابطال دائمی پروانه معدن بوکست تاش خواسته مردم است، گفت: جبران خسارت هایی که در تمام این سال ها در شاهوار پدید آمده، - دیگر خواسته مردم است.

گلچهره محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در حاشیه برگزاری گردهمایی حمایت از شاهوار در شاهرود با بیان اینکه همه سازمان های مردم نهاد و اجتماعی در کنار دولت ها در جهان امروز به دو مؤلفه بیش از هر شاخصی می اندیشند، نخست آب و دیگری محیط زیست؛ بیان کرد: ایران ما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی با اشاره به اینکه قانون برنامه ششم توسعه بر اساس دو شاخص توجه ویژه به آب و محیط زیست برنامه ریزی شده است، افزود: شاهوار زیستگاه حساس کشورمان است که در اسناد بالادستی به وضوح درباره آن نکاتی ذکر شده و سازمان مدیریت و برنامه ریزی آن را به عنوان زیستگاه حساس در کنار جنگل ابر برای منطقه دشت بسطام و شاهرود مشخص کرده است.

جنگ آب این فعال مدنی با بیان اینکه در اسناد ملی نیز دیده می شود که الزامات تحقق گام دوم انقلاب در بخش محیط زیست مورد تاکید قرار گرفته است، بیان کرد: آب، کشاورزی، گردشگری و … در تحقق گام دوم اهمیت دارد و حتی مرکز پژوهش های مجلس نیز این موارد را مورد بررسی قرار داده است که مجموع اینها نشان می دهد اسناد بالادستی در کنار برنامه ششم توسعه به مقوله مهم آب و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطال دائمی پروانه معدن بوکست تاش خواسته مردم است

ابطال دائمی پروانه معدن بوکست تاش خواسته مردم است