مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 13:002021-12-05سياسي

هنوز برای رفع موانع تولید نمره قبولی نگرفته ایم


مدیر گروه پژوهشی آسیب ‎شناسی اجتماعی جهاددانشگاهی البرز گفت: متاسفانه برای رفع موانع تولید ضعیف عمل کردیم و نمره قبولی نگرفته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر اسماعیل زاده، یکشنبه، 14 آذرماه در وبینار تقویت و حمایت از تولیدکنندگان داخلی که به میزبانی دانشگاه خوارزمی البرز برگزار شد، اظهار کرد: در این کارگروه نمایندگان دستگاه های اجرایی استان حضور دارند و آسیب های بخش تولید و راهکارهای رفع این آسیب ها بررسی می شود.

وی افزود: دو جلسه این کارگروه سوم و چهاردهم آذرماه به صورت حضوری برگزار شد و جلسه سوم این کارگروه نیز امروز در فضای مجازی در حال برگزاری است.

این مسئول بیان کرد: رفع موانع تولید تنها با برگزاری همایش و کارگروه عملیاتی نمی شود اما برگزاری همین کارگروه ها می تواند مسیر رفع مشکلات این حوزه هموارتر کند.

اسماعیل زاده توضیح داد: در دوجلسه قبل نظرات نمایندگان دستگاه های اجرایی درباره چالش های حوزه تولید ارائه شد که استفاده از نظرات فرهیختگان برای رشد تولید، شناخت توانمندی های استان، کمبود اعتبارات، جزیره ای عمل کردن دستگاه های اجرایی، نرخ تسهیلات بالا، ضرورت برگزاری جلسات با تولیدکنندگان و لزوم توجه به طرح آمایش استان از مهم ترین این نظرات بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز برای رفع موانع تولید نمره قبولی نگرفته ایم

هنوز برای رفع موانع تولید نمره قبولی نگرفته ایم