مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-05اقتصادي

سامانه املاک شهرداری رفسنجان راه اندازی می شود


شهردار رفسنجان از راه اندازی سامانه شفافیت شهرداری تا پایان سال 1400 خبر داد و گفت: مصمم هستیم مبارزه با فساد و شفافیت را با جدیت جلو ببریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید کهنوجی در نشست خبری که در فرهنگسرای رسانه شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: خروجی معماری و شهرسازی با تاکید بر هویت اسلامی ایرانی، به آرامش رسیدن مردم است؛ این موضوع در دستور کار بوده و این آرامش در محله، منطقه و کل شهر مدنظر است.

وی با اشاره به اینکه بهره وری، خدمات رسانی و راندمان در شهر پایین آمده است، افزود: تقویت و مدیریت سرانه محله ها برای حفظ آرامش شهروندان یک ضرورت است و شهرداری در بحث خانه سازی، در طرح تفصیلی، ساخت خانه، بالای دو طبقه را ممنوع کرده که در حال تصویب است و تلاش ما این است که در برنامه چهارساله این موضوع را عملیاتی کنیم.

کهنوجی با بیان اینکه رسانه ها نماینده مردم و چشم و گوش افکار عمومی هستند و هم به مردم و هم شهرداری می توانند کمک کنند، یادآور شد: در جلسه ای با هیات رییسه خانه مطبوعات استان در خصوص آموزش خبرنگاران و تعاونی مسکن خبرنگاران اعلام آمادگی کرده و تا جایی که قانون اجازه تخفیف ها را بدهد همکاری خواهیم کرد و یک نماینده از سوی شهرداری برای پیگیری تحقق این موضوع معرفی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه املاک شهرداری رفسنجان راه اندازی می شود

سامانه املاک شهرداری رفسنجان راه اندازی می شود