مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-05اجتماعي

شاهوار برای آیندگان بماند/ مردم پشتیبان منابع خدادادی


شاهرود یکبار دیگر شاهد گردهمایی دوست داران محیط زیست و فعالان اجتماعی و مسئولان بود تا بازهم اعلام کنند که تخریب ها در کانون آب ساز کوه شاهوار باید برای همیشه به اتمام برسد.

- خبرنگار مهر ، همزمان با ظهر دوشنبه مقابل درب ورودی اداره محیط زیست شاهرود قرار بود مراسم رونمایی از تابلوی منقش به نام شاهوار باشد تا یادمان نرود برای این کوه استوار و کانون آب ساز چه تلاش های وافری صورت گرفته است اما حضور مردم، دوست داران محیط زیست، سازمان های مردم نهاد و فعالان اجتماعی و مسئولان دولتی در این مراسم آنچنان غافلگیر کننده بود که خود به یک گردهمایی بزرگ برای دلگرمی شاهواری ها بدل شد.

امروز یک بار دیگر پشت شاهوار به حضور مردان و زنان دیار شاهرود و بسطام گرم شد.

منطقه ای که یک هزار تقدیم انقلاب و دفاع مقدس کرده اند و همیشه در میدان هستند تا از این آب و خاک حفاظت و نگهداری کنند مردمی که می آیند تا بگویند شاهوار می بایست برای آیندگان بماند.

حمایت دلسوزانه از انفال بخشدار بسطام به عنوان یکی از سخنرانان این مراسم با اشاره به اینکه سازمان های مردم نهاد و علاقمندان به طبیعت همواره دلسوزانه از انفال این سرزمین، از شاهوار تا ابر و مناطق کویری شهرستان شاهرود دفاع می کنند تا آسیب و تخریبی به این منابع خدادادی نرسد، گفت: باید قدردان فعالان محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهوار برای آیندگان بماند/ مردم پشتیبان منابع خدادادی

شاهوار برای آیندگان بماند/ مردم پشتیبان منابع خدادادی