مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 12:502021-12-05سياسي

تصویب کلیات طرح صیانت از سلامت اداری شهرداری تبریز


مصوبه کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز با موضوع طرح صیانت از سلامت اداری که سابق با نام سوت زنی فساد ارایه شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، روح الله دهقان نژاد، رییس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص طرح صیانت از سلامت اداری اظهار کرد: این طرح  که یک فوریت بود در کمیسیون مورد بررسی شد.

وی با بیان اینکه طرح صیانت از سلامت اداری با نگاه به اسناد بالادستی تهیه شده است، ادامه داد: شناسایی حفره های فساد و ناامنی رابطه بین مفسدین و حمایت از افرادی که فساد را گزارش می دهند همگی از برنامه های این طرح به شمار می رود.

دهقان نژاد اظهار کرد: در دنیا 40 درصد فسادها از طریق این طرح کشف می شود، در تهران و مشهد نیز شناس و یا ناشناس پیام می دهند و مشخصات گزارش دهنده محرمانه خواهد بود.

دهقان نژاد افزود: نام طرح به صیانت سلامت اداری تغییر یافته و همچنین معاون مالی و اداری و معاون برنامه ریزی نیز به این کمیته اضافه خواهد شد.

محمد حسن اسوتچی، خزانه دار شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه بیان کرد: امیدواریم این طرح نتایج مثبتی داشته باشد، این طرح قبلا تحت عنوان کمیته کارگری مطرح شد که من موافق آن نبودم، این کمیته در کمیسیون برنامه و بودجه پیش بینی شده ولی اجرا نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب کلیات طرح صیانت از سلامت اداری شهرداری تبریز

تصویب کلیات طرح صیانت از سلامت اداری شهرداری تبریز