مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 12:502021-12-05سياسي

انجام آزمایش های متعدد قبل از ازدواج لازم و ضروری است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: انجام آزمایش های متعدد قبل از ازدواج لازم و ضروری است و مدتی است و باید این دوره ها با قوت بیشتری اجرا شود.

- زنجان-نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: انجام آزمایش های متعدد قبل از ازدواج لازم و ضروری است و باید این دوره ها با قوت بیشتری اجرا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علی خاتمی ظهر یکشنبه در همایش گرامیداشت معلولان استان زنجان در محل همایش های بین المللی روزبه زنجان، گفت: معلولیت گرچه در یک بعد محدودیت است ولی باید ترقی کنند و ایت معلولان بسیار نخبه در بخشهای مختلف دارد.

وی در بازدید از نمایشگاه معلولان اظهار کرد: یکی از آثار جالب آثار معلول ذهنی بود که تصویر قلب را با گل های شکفته شده را طراحی کرده بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: برخی معلولیت ها به دلیل ریشه ژنتیک و ازدواج های فامیلی رخ می دهد که باید از این رخداد جلوگیری شود.

خاتمی با بیان اینکه اقدامات خوبی از جمله آزمایش های ژنتیکی در این خصوص انجام می شود اما برخی سعی در دور زدن آن دارند، ابراز کرد: باید انجام این آزمایش ها با قوت خوبی اجرا شود.

وی افزود: خوشبختانه رسانه ها در معرفی افراد معلول موفق پیشگام بودند و معلولان با وجود محدودیت ها، کارهای خاصی ارائه داده اند که باید به خوبی معرفی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام آزمایش های متعدد قبل از ازدواج لازم و ضروری است

انجام آزمایش های متعدد قبل از ازدواج لازم و ضروری است