مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-05بين الملل

عکاظ عربستان: استعفای قرداحی کل ماجرا نیست


یک رسانه سعودی نزدیک به ولیعهد عربستان با اشاره ضمنی به مشکل اصلی ریاض با بیروت اذعان کرد که موضوع توهین وزیر اطلاع رسانی سابق لبنان و استعفای او کل ماجرای بحران در روابط میان دو کشور نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دولتی سعودی عکاظ که نزدیک به محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و حاکم دوفاکتوی این کشور است در یادداشتی درباره بحران شکل گرفته در روابط میان ریاض و بیروت درپی اظهارات جورج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی لبنان درباره جنگ یمن که جمعه کناره گیری خود از این سمت را اعلام کرد، نوشت: ساده لوحانه است اگر کسی فکر کند که اظهارات توهین آمیز یک مقام لبنانی به عربستان، هسته اصلی مشکل و کل موضوع است و خروج وی از ساختار دولت آن را حل و فصل می کند و روابط را به روال سابق باز خواهد گرداند.

در این یادداشت آمده است: قرداحی تلاش کرد استعفا یا برکناری خود را به عنوان راه حل و کلید آرامش جو حاکم و برگرداندن آب رفته به مسیر خود معرفی کند؛ اما در نطق استعفای خود مرتکب اشتباهی بدتر از اشتباه قبلی اش شد و گفت که با استعفای خود می خواهد لبنانی ها در عربستان و خلیج (فارس) را از تاوان ادامه حضور او در دولت دور کند.

این رسانه همچنین نوشت: این امر موید غرض ورزی و اصرار وی بر توهین به عربستان به عنوان یک موضع ثابت و یک دستور کار آشکار و واضح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکاظ عربستان: استعفای قرداحی کل ماجرا نیست

عکاظ عربستان: استعفای قرداحی کل ماجرا نیست