مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-05اقتصادي

گران شدن خودرو در پی نوسان قیمت ارز/ خرید و فروش در بازار راکد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید موتمنی در رابطه با وضعیت بازار خودرو پس از نوسان های اخیر قیمت ارز، گفت: وقتی قیمت ارز دچار نوسان می شود، - رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران گفت: نوسان قیمت ارز در روز های اخیر باعث رکود در بازار خودرو شده و تقریبا خرید و فروشی در این بازار انجام نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید موتمنی در رابطه با وضعیت بازار خودرو پس از نوسان های اخیر قیمت ارز، گفت: وقتی قیمت ارز دچار نوسان می شود، فروشندگان یا قیمت فروش خودرو ها را افزایش می دهند و یا خودرویی برای فروش به بازار عرضه نمی کنند.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران افزود: در شرایط نوسان قیمت ارز و با توجه به تاثیر آن بر افزایش قیمت خودرو، معمولا خریداران نیز اقدامی برای خرید خودرو نمی کنند و بر این اساس خرید و فروش خودرو در بازار راکد می شود.

وی اظهار داشت: تا زمانی که قیمت ارز در کانالی ثابت نماند معمولا شرایط خرید و فروش خودرو در بازار راکد خواهد ماند.

موتمنی با بیان اینکه اکنون قیمت خودرو های داخلی و خارجی در بازار افزایش یافته است، گفت: در روز های اخیر قیمت پراید و کوییک حدود 2 تا 3 میلیون تومان و قیمت 206 و 207 دنده ای و اتومات بین 5 تا 6 میلیون تومان افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گران شدن خودرو در پی نوسان قیمت ارز/ خرید و فروش در بازار راکد شد

گران شدن خودرو در پی نوسان قیمت ارز/ خرید و فروش در بازار راکد شد