مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-05پزشكي

سالانه 100 هزار ایرانی دچار سکته مغزی می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احسان شریفی پور، روز یکشنبه در نشست خبری سیزدهمین همایش بین المللی انجمن سکته مغزی ایران، افزود: سالانه 100 هزار نفر به تعداد بیماران سکته مغزی در کشور افزوده می شود و میزان سکته مغزی 150 نفر در 100 هزار نفر جمعیت است .

- عضو انجمن سکته مغزی ایران گفت: سالانه 100 هزار نفر به تعداد بیماران سکته مغزی در کشور افزوده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، احسان شریفی پور، روز یکشنبه در نشست خبری سیزدهمین همایش بین المللی انجمن سکته مغزی ایران، افزود: سالانه 100 هزار نفر به تعداد بیماران سکته مغزی در کشور افزوده می شود و میزان سکته مغزی 150 نفر در 100 هزار نفر جمعیت است و این بیماری بیشتر جوانان را درگیر می کند.

وی، مصرف سیگار، بی تحرکی، چاقی و بیماری های زمینه ای را در بروز سکته مغزی مؤثر دانست و افزود: باید عوامل خطر ابتلاء به سکته مغزی توسط دست اندرکاران سلامت کشور کاهش یابد تا مردم سکته نکنند.

شریفی با بیان اینکه 110 مرکز در کشور دارای امکانات درمان سکته مغزی است، اظهار داشت: درمان سکته مغزی مطالبه جدی در جامعه است و ما ظرفیت اولیه برای درمان و پیشگیری از بیماری را داریم و داروهای موجود نیز به میزان کافی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 100 هزار ایرانی دچار سکته مغزی می شوند

سالانه 100 هزار ایرانی دچار سکته مغزی می شوند