مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-05سياسي

جشنواره دانشجوی نمونه برگزار می شود/ آغاز ثبت نام از 20 آذرماه


رییس سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه بیست و نهمین و سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه در سال جاری برگزار می شود، گفت: دانشجویان متقاضی می توانند از 20 تا 30 آذرماه در سامانه جامع امور دانشحویان(سجاد) ثبت نام کنند.

- رییس سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه بیست و نهمین و سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه در سال جاری برگزار می شود، گفت: دانشجویان متقاضی می توانند از 20 تا 30 آذرماه در سامانه جامع امور دانشحویان(سجاد) ثبت نام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هاشم داداش پور ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در آخرین دوره جشنواره دانشجوی نمونه سال 98 برگزار شد 13 نفر به عنوان برگزیدگان مرحله کشوری با حضور معاون اول ریاست جمهوری مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی افزود: در جشنواره سال 1400 که بیست و نهمین و سی امین دوره انتخاب دانشجویان نمونه است فرآیند جشنواره بر اساس زمان بندی های پیش بینی شده در هفته سوم آذر آغاز و در اسفندماه با برگزاری مراسم تجلیل به پایان خواهد رسید.

رییس سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه همانند سال های گذشته کلیه مراحل ثبت نام و مرحله داوری دانشگاهی و داوری مرحله کشوری در سامانه الکترونیکی انجام می پذیرد، گفت: فرایند داوری جشنواره دانشجوی نمونه در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می شود؛ نخست دانشجویان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره دانشجوی نمونه برگزار می شود/ آغاز ثبت نام از 20 آذرماه

جشنواره دانشجوی نمونه برگزار می شود/ آغاز ثبت نام از 20 آذرماه