مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-05ورزشي

تاسیس نخستین مدرسه دو ومیدانی خراسان جنوبی


موسس نخستین مدرسه دو ومیدانی ویژه دختران خراسان جنوبی گفت: این مرکز آموزشی و استعدادیابی نوین با مجوز فدراسیون در بیرجند راه اندازی شده است.

- زهرا زرین چنگ امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس در بیرجند اظهار داشت: نخستین مدرسه دو ومیدانی ویژه دختران زرین خراسان جنوبی با مجوز رسمی فدراسیون تاسیس شد.

وی افزود: این مرکز آموزشی زیر نظر هیات دو و میدانی استان و با بهره گیری از مدرسان شایسته و مدال آوران برجسته این رشته ورزشی در استادیوم آزادی بیرجند فعالیت دارد.

موسس نخستین مدرسه دو ومیدانی خراسان جنوبی گفت: این مرکز در راستای کشف استعدادهای بالقوه، هدایت و توانمندسازی علاقمندان در رشته های پایه ورزشی از سنین 3 تا 70 سالگی سرویس دهی خواهد داشت.

زرین چنگ در ارتباط با استقبال از این مرکز آموزشی و ورزشی یادآور شد: تاکنون 15 نفر ثبت نام نمودند و برحسب علاقمندی و تشخیص مربیان در رشته های پایه دو ومیدانی آموزش های علمی و عملی را فرا می گیرند.

وی اظهار امیدواری کرد: تاسیس و راه اندازی نخستین مدرسه دو ومیدانی ویژه دختران زرین خراسان جنوبی با حمایت متولیان ورزشی نقش موثری در ارتقاء کمی و کیفی قهرمانان و مدال آوران آتیه دار استان در آوردگاههای ملی و بین المللی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس نخستین مدرسه دو ومیدانی خراسان جنوبی

تاسیس نخستین مدرسه دو ومیدانی خراسان جنوبی