مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-05سياسي

پژوهش و فناوری باید در خدمت تولید باشد


رییس دانشگاه قم با تاکید بر اینکه پژوهش و فناوری باید در خدمت تولید باشد، عنوان کرد: تحقق این هدف بر سایر بخش ها مثل توزیع و مصرفِ بهینه تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عسگر دیرباز در نشست خبری که به مناسبت هفته پژوهش در اتاق جلسات ریاست دانشگاه قم برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به برنامه های این هفته اظها کرد: همه ساله با اهتمام وزارت کشور، استانداری، دانشگاه قم و سایر دانشگاه های استان، پژوهشگاه های استان، پارک علم و فناوری، آموزش و پرورش و دیگر بخش ها، هفته پژوهش با برگزاری برنامه های متعدد، گرامی داشته می شود.

وی ضمن تشکر از استانداری و بخش های مختلف که در برپایی بهتر همایش های هفته پژوهش تلاش می کنند، گفت: باید از پژوهشگران و فناوران استان به شیوه مطلوب تجلیل کرد.

جانشین رییس ستاد بزرگداشت هفته پژوهش استان قم با بیان اینکه باید پژوهش و فناوری در خدمت تولید باشد، نقش تولید را نقشی محوری دانست و گفت: اگر فناوری و پژوهش در خدمت ارتقای تولید باشد، قطعا به سایر بخش ها مثل توزیع و مصرفِ بهینه و در قم در حوزه گردشگری و زیارت می تواند کمک شایانی داشته باشد.

رییس دانشگاه قم در پایان ضمن تشکر از اقدامات مطلوبی که در پارک علم و فناوری قم انجام شده است، گفت: امیدواریم در آین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش و فناوری باید در خدمت تولید باشد

پژوهش و فناوری باید در خدمت تولید باشد