مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-05سياسي

اینماد اجباری سراسر ضرر برای کسب وکارها و کاربران


به گفته اعضای کمیسیون فین تک و پرداخت یاری سازمان نظام صنفی رایانه ای، اجرای اینماد به شکل اجباری، چیزی جز ضرر برای کسب وکارها و کاربران شبکه های آنلاین نخواهد بود.

- "اینماد" اجباری سراسر ضرر برای کسب وکارها و کاربران به گفته اعضای کمیسیون فین تک و پرداخت یاری سازمان نظام صنفی رایانه ای، اجرای اینماد به شکل اجباری، چیزی جز ضرر برای کسب وکارها و کاربران شبکه های آنلاین نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست اعضای کمیسیون فین تک و پرداخت یاری سازمان نظام صنفی یارانه ای درباره موضوع اینماد، امروز در محل این سازمان برگزار شد.

در این نشست رضا قربانی -رییس کمیسیون فین تک سازمان نصر - با بیان این که اجرای اجباری اینماد به معنای نابودی کسب وکارها است، گفت: این صحیح نیست که می گویند اگر کسی با این نماد مخالفت کند یعنی با قمار موافق است.

وی ادامه داد: طبق آخرین آمار بانک مرکزی کل گردش ابزارهای پرداختی شامل کارت خوان ها، درگاه های پرداخت اینترنتی، 600 هزار میلیارد تومان بوده است.

از این میزان 80 هزار میلیارد تومان در درگاه های اینترنتی جابه جا شده و 30 هزار میلیارد تومان توسط شرکت های پرداخت یاری انجام شده که حاکی از پرداخت بالا در فضای آنلاین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینماد اجباری سراسر ضرر برای کسب وکارها و کاربران

اینماد اجباری سراسر ضرر برای کسب وکارها و کاربران