مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 12:202021-12-05پزشكي

افزایش تعامل بین حوزه های سلامت و خیرین/اجرای 36 پروژه خیرساز در فارس


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر افزایش تعامل بین حوزه سلامت و خیرین، تاکید کرد و گفت: نیت خیری که از مجمع خیرین تامین سلامت فارس آغاز شده، - ایسنا/فارس سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر افزایش تعامل بین حوزه سلامت و خیرین، تاکید کرد و گفت: نیت خیری که از مجمع خیرین تامین سلامت فارس آغاز شده، باید به بهترین شکل به ثمر برسد.

دکتر سید وحید حسینی یکشنبه 14 آذر در دیدار با هیئت مدیره مجمع خیرین تامین سلامت فارس با تاکید بر اهمیت تقویت همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مجمع خیرین تامین سلامت، خیرین را افرادی دانست که با نیت خیرشان در نزد خدا و مردم عزیز هستند.

او افزود: بسیاری از افراد با وجود توانایی مالی، ممکن است در کارهای خیر مشارکت نداشته باشند، اما خیرین و به ویژه نیک اندیشان حوزه سلامت همواره برای کمک به مردم پیشگام بوده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه در تمام دنیا با توجه به پیشرفت امکانات و تجهیزات، امور مرتبط با درمان بیماران هزینه های زیادی دارد، عنوان کرد: در کشور ما خیرین حوزه سلامت با یاری رسانی به بیماران و نیازمندان، این هزینه را برای مردم کاهش داده ان .

حسینی اظهار کرد: نیت خیری که از سال های گذشته در استان فارس آغاز و پس از آن در تمام کشور اجرایی شده، باید برای خدمت رسانی به مردم به بهترین شکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعامل بین حوزه های سلامت و خیرین/اجرای 36 پروژه خیرساز در فارس

افزایش تعامل بین حوزه های سلامت و خیرین/اجرای 36 پروژه خیرساز در فارس