مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-05بين الملل

دود استفاده تسلیحاتی غرب از دموکراسی، به چشم خودش می رود


بسیاری از مردم این را نمی دانند، اما آمریکا مدت هاست که در صدد تقسیم نظام های سیاسی جهان، به دو دسته «دموکراسی ها» و «مستبدها» است.

اعجاب برانگیزتر از آن، - دود "استفاده تسلیحاتی" غرب از دموکراسی، به چشم خودش می رود "بسیاری از مردم این را نمی دانند، اما آمریکا مدت هاست که در صدد تقسیم نظام های سیاسی جهان، به دو دسته دموکراسی ها و مستبدها است.

اعجاب برانگیزتر از آن، تعریف آمریکا از استبداد است؛ طبق این تعریف، هر حاکمیتی که در انتخاب سازوکار سیاسی خود، از پذیرش نسخه های دیکته شده غرب سر باز زند، مستبد است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وب سایت روزنامه ساوث چاینا مورنینگ پست در تحلیلی نوشت: منشور سازمان ملل متحد، که در سال 1945 به امضا رسید، نامی از واژه دموکراسی (به عنوان تنها نظام سیاسی مورد قبول) نیاورده است، چرا که این حق هر کشوری است که ساز و کار سیاسی خود را مستقلاً انتخاب کند و انتخاب یک ملت، تنها توسط مردم آن مشروعیت می یابد.

به این ترتیب، نشست دموکراسی که قرار است این هفته در واشنگتن برگزار شود، یکی دیگر از ؛ با توجه به قرابت زمانی این نشست و المپیک زمستانی به میزبانی چین، باید منتظر بیانیه های تند و تیز سیاستمداران غربی و تحلیلگران مسائل چین و تهدیدات مبنی بر بایکوت مسابقات پیش رو باشیم که همین حالا نیز بسیاری آن را الم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دود استفاده تسلیحاتی غرب از دموکراسی، به چشم خودش می رود

دود استفاده تسلیحاتی غرب از دموکراسی، به چشم خودش می رود