مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-05سياسي

جشنواره روابط عمومی های برتر استان هر شش ماه برگزار می شود


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره روابط عمومی های برتر استان کهگیلویه و بویراحمد هر شش ماه یک بار برگزار و بهترین ها تجلیل می شوند.

- یاسوج- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره روابط عمومی های برتر استان کهگیلویه و بویراحمد هر 6 ماه یکبار برگزار و بهترین ها تجلیل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالعزیز تقی زاده ظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی روابط عمومی های استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دستورالعمل و شیوه نامه هایی در حوزه روابط عمومی ها تدوین شده و علاوه بر جشنواره، روابط عمومی ها شش ماهه ارزیابی می شوند و برترین ها در نشست شورای اداری معرفی می شوند.

وی با بیان اینکه نشست های تخصصی و عمومی در حوزه روابط عمومی ها برگزار می شود، گفت: یکی از معیارهای ارزیابی روابط عمومی ها تکریم خبرنگاران است و بعد از تغییر و تحولات مدیریتی باید جایگاه روابط عمومی ها برای مدیران به خوبی تبیین شود.

تقی زاده افزود: جلسات تخصصی با حضور متخصصین علم ارتباطات و جلسات عمومی ویژه روابط عمومی برگزار و جلسات عمومی با موضوع آگاهی از شرایط سیاسی اجتماعی و جلسات حوزه اخلاق و دین برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره روابط عمومی های برتر استان هر شش ماه برگزار می شود

جشنواره روابط عمومی های برتر استان هر شش ماه برگزار می شود