مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-05اقتصادي

«سمرقند» میزبان نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری


بیست و پنجمین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری در سال 2023 میلادی در شهر «سمرقند» برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، بیست و پنجمین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری در سال 2023 میلادی در شهر سمرقند برگزار می شود.

عزیز عبدالحکیم اف معاون نخست وزیر ازبکستان، وزیر گردشگری و ورزش اظهار داشت: برای نخستین بار مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد در ازبکستان برگزار می شود که حاصل سیاست های در دست اجرای رییس جمهور کشور ما در توسعه بخش گردشگری و تلاش برای افزایش نفوذ کشور در عرصه جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد در سمرقند باستانی بیش از هزار مهمان خارجی را جذب و برای مردم محلی و هنرمندان درآمد خواهد آورد.

عبدالحکیم اف ادامه داد: همچنین برگزاری این مراسم در سطح بالا در ازبکستان به پیشبرد ظرفیت گردشگری کشور کمک می کند و باعث جذب گردشگر بیشتری می شود.

شایان ذکر است، هم اکنون در شهر سمرقند اقداماتی در راستای آبادانی این شهر صورت گرفته، برای مثال ساخت فرودگاه جدید در حال اتمام است.

در مساحت 212 هکتاری در ساحل کانال قایقرانی Samarkand Touristic Centre سالن کنفرانس، هتل ها، رستوران ها، استراحتگاه ها و مراکز تجاری ساخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سمرقند» میزبان نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری

«سمرقند» میزبان نشست مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری