مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-05سياسي

رانش چاله باغ حاصل تصمیمات توصیه ای/ کمیسیون های 5 و 100 آفت شهرها + فیلم


رانش دوباره در پروژه چاله باغ گرگان گرچه خسارت جانی نداشت اما به اعتقاد کارشناسان حاصل تصمیمات سفارشی و دست بردن در طرح های تفصیلی است.

- * شهردار گرگان: دستور صدور پروانه 2 مرحله ای ساختمان از امروز شهردار گرگان در پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس در باره چگونگی نظارت شهرداری بر این پروژه با توجه به سابقه حادثه گذشته که با لطف پروردگار خسارت جانی نداشت، اظهار کرد: وظیفه شهرداری این است که براساس دستورالعمل ها و اختیارات، مجوزهای لازم را صادر کند.

محمدرضا سبطی بیان کرد: شهرداری در چنین پروژه هایی مکلف است، اطلاعات ساختمان های مجاور را برای یک گودبرداری ایمن و موفق در اختیار سازنده قرار دهد که شرایط منطقه و اطلاعات لازم در اختیار سازنده و مهندس مربوطه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از وظایف شهرداری ها در این پروژه ها الزام مالک و سازنده به بیمه مسوولیت است که در این پروژه اقدام لازم انجام شد است.

شهردار گرگان تصریح کرد: در گودبرداری های خطرناک و خیلی خطرناک نیز شهرداری موظف است با برگزاری جلسات مشترک، نکات لازم را به سازنده و مالک گوشزد کند و حتی در مراحل مختلف شروع عملیات ساختمانی پس از صدور پروانه ساخت، نظارت های دائم و لازم را در نظر داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانش چاله باغ حاصل تصمیمات توصیه ای/ کمیسیون های 5 و 100 آفت شهرها + فیلم

رانش چاله باغ حاصل تصمیمات توصیه ای/ کمیسیون های 5 و 100 آفت شهرها + فیلم