مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-05سياسي

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر قزوین تا 20 آذر


رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین در خصوص جشنواره ابوذر گفت: مهلت ارسال آثار ششمین جشنواره ابوذر تا 20 آذر 1400 تمدید شده و اختتامیه جشنواره در 21 دی 1400 برگزار خواهد شد.

- سرهنگ محمد کشاورز در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز تبلیغات رسانه ای و جنگ نرم دشمنانِ این مرز و بوم، بیش از تحرّکات امنیّتی و اقتصادی است.

از اهداف جنگ رسانه ای می توان به ایجاد اضطراب، یأس، ناامیدی و احساس بن بست و بدبین کردن مردم نسبت به یکدیگر و نسبت به دستگاه های مسئول و همچنین بیشتر و بزرگ تر نشان دادن مشکلات اقتصادی در ذهن جامعه اشاره کرد.

وی اضافه کرد: بی شک پاسخگویی به پرسش های افکار عمومی، ارائه پاسخ های به موقع، اعتمادافزایی، تقویت سرمایه های اجتماعی و همدلی می تواند به مثابه سد محکمی در مقابل جولان رسانه های معاند و بیگانه باشد.

در این میان قلم اصحاب رسانه در اطلاع رسانی دقیق، شبهه زدایی از ابهامات و تقویت شفافیت، آگاه سازی مردم از توطئه های دشمنان و آسیب های اجتماعی و مسائل اقتصادی و نیز شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن با پرورش نهال امید به آینده و راندن ترس و نومیدی که از خواسته های بحق رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است، گره گشا و از جایگاه برجسته ای برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر قزوین تا 20 آذر

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر قزوین تا 20 آذر