مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-05سياسي

بازدید سرزده رییس سازمان پزشکی قانونی کشور از پزشکی قانونی البرز


رییس سازمان پزشکی قانونی کشور به همراه حسین شمسیانی مشاور عالی سازمان، به صورت سرزده از پزشکی قانونی استان البرز بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رییس سازمان پزشکی قانونی کشور به همراه حسین شمسیانی مشاور عالی سازمان، به صورت سرزده از پزشکی قانونی استان البرز بازدید کردند.

مسجدی در این بازدید ضمن دیدار با مراجعین مرکز از نحوه خدمت رسانی و پاسخ به استعلامات قضایی آنان در قالب نرم افزار تخصصی مطلع شد.

وی همچنین در گفتگو با همکاران بخش معاینات اداره کل پزشکی قانونی استان البرز، نواقص و مشکلات استفاده از نرم افزار تخصصی را در این مرکز بررسی و برای رفع این نواقص و تسریع پاسخدهی به درخواست های ارباب رجوع دستورات لازم را صادر کرد.

گفتنی است دیدار با ارباب رجوع، نشست با کارکنان استان البرز، بیان مشکلات و کاستی های مرکز و نیز ارائه راهکار های رفع این مشکلات از عمده برنامه های بازدید سرزده مسجدی از اداره کل پزشکی قانونی استان البرز بود.

یادآور می شود اتوماسیون تخصصی سازمان نرم افزاری یکپارچه در بخش های تخصصی و فنی است که در چهار فاز طراحی و مهم ترین فاز آن در بخش معاینات بالینی در مراکز پزشکی قانونی سراسر کشور راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرزده رییس سازمان پزشکی قانونی کشور از پزشکی قانونی البرز

بازدید سرزده رییس سازمان پزشکی قانونی کشور از پزشکی قانونی البرز