مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-05دانش

دوره بین المللی DBA در دانشگاه تهران


دوره مدیریت کسب و کار DBA بین المللی با همکاری دانشکده فنی دانشگاه تهران و SSBM ژنو سوییس برگزار خواهد شد که علاقه مندان می توانند از این فرصت جهت ارتقاء سطح دانش و نیز کسب تجارب بین المللی بهره مند گردند.

- پیرو تفاهم نامه منعقد شده دانشکده فنی دانشگاه تهران با مدرسه کسب و کار ژنو سوییس SSBM دوره دکترای حرفه ای مدیریت کسب و کار DBA همراه با اعطاء گواهی DBA یکساله از مرکز آموزش های آزاد دانشگاه تهران و مدرک دکترای حرفه ای DBA از SSBM ژنو سوییس برگزار خواهد شد.

در همین راستا به صورت محدود و از طریق انجام مصاحبه داوطلبین علاقه مند برای این دوره بر اساس شرایط زیر پذیرش خواهند شد.

مدت دوره: این دوره در یک بازه زمانی دوساله برگزار می شود که دانش پذیر 1 ترم از مدت تحصیل خود را در دانشگاه تهران و 1 ترم را بصورت آنلاین و با اساتید دانشگاه SSBM خواهد گذراند و ترم سوم به بعد نیز مربوط به انجام امور پایان نامه خواهد بود.

شرایط پذیرش: پذیرش در این دوره از طریق انجام مصاحبه خواهد بود و حداقل شرایط برای نام نویسی در دوره به شرح ذیل می باشد: داشتن مدرک کارشناسی ارشد معتبر (عدم محدودیت نوع رشته) یا مدرک MBA معتبر توانایی در مطالعه متون انگلیسی (از طریق مصاحبه سنجیده می شود) دانش پذیرانی که مقطع لیسانس یا فوق لیسانس آن ها رشته های غیر مدیریتی بوده لازم است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره بین المللی DBA در دانشگاه تهران

دوره بین المللی DBA در دانشگاه تهران