مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-05اجتماعي

مرکز صدور گواهینامه و اجراییات در قرچک راه اندازی شد


در راستای ارائه خدمات یکپارچه پلیس راهور در شهرستان و با پیگیری های صورت گرفته در شورای هماهنگی حمل و نقل و ترافیک و پلیس راهنمایی و رانندگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار قرچک ظهر امروز در حاشیه راه اندازی مرکز صدور گواهینامه، اظهار کرد: یکی از خدمات مهمی که باید به مردم ارائه شود، خدمات حوزه راهنمایی و رانندگی است که  جزو امور روزمره و مهم مردم محسوب می شود که بر این اساس آزمون رانندگی نیز ماه هاست در همین شهرستان انجام می شود.

وی گفت: موضوع افزایش تعداد تاکسی ها و نرخ کرایه در برخی خطوط در دست بررسی کارشناسی بوده و درصورت تعیین تکلیف از سوی مبادی ذیربط اطلاع رسانی خواهد شد.

فرماندار قرچک افزود: ایمن سازی جاده روستای قشلاق جیتو از جمله تأمین روشنایی، ایمن سازی تقاطع و تعریض جاده موضوع مهمی است که بایستی با جدیت در دستور کار نهادهای متولی قرار گرفته و دراین خصوص هیچ گونه کم کاری و آوردن بهانه پذیرفتنی نیست.

خطیبی بیان کرد: باتوجه به تصادفات منجر به فوت در کمربندی جنوبی، ضرورت دارد هر چه سریعتر به منظور پیشگیری و کاهش حوادث نسبت به نصب پل عابر پیاده و دوربین های هوشمند ثبت تخلف اقدام شود.

انتهای پیام/67037


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز صدور گواهینامه و اجراییات در قرچک راه اندازی شد

مرکز صدور گواهینامه و اجراییات در قرچک راه اندازی شد