مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-05اقتصادي

مردم ایلام 35 میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: در سال جاری مردم ایلام 35 میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا طاهری ظهر یکشنبه در گفتگو با تعدادی از خبرنگاران ایلامی بیان کرد: کد کیو آر به دلیل سهولت در پرداخت، حذف پول فیزیکی، اطمینان از واریز به حساب امداد و تسریع در ارائه خدمت به نیازمندان جایگزین مناسبی برای صندوق های صدقات خانگی است.

وی با عنوان اینکه شرایط و ابزارهای لازم برای استفاده از این کد در پرداخت صدقه در استان ایلام آغاز شده است گفت: برنامه ریزی لازم صورت گرفته که 57 هزار مشترک صندوق های صدقات خانگی موجود را با روش های نوین جایگزین کنیم.

این مسئول با عنوان اینکه یکی از دلایل این اقدام جلوگیری از انتقال ویروس کرونا از طریق پول های کاغذی و سهولت در پرداخت صدقات و دریافت کمک های مردمی انجام شده است، افزود: در این راستا خیرین می توانند مبلغ مورد نظر خود را با اسکن کد کیو آر به حساب کمیته امداد واریز کنند.

وی اضافه کرد: به منظور احترام به مشترکینی که تمایل دارند همچنان به روش قدیمی و استفاده از صندوق های خانگی صدقات خود را پرداخت کنند، صندوق های سنتی نیز فعلاً در دسترس هستند.

طاهری بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری بیش از 70 درصد مشترکین فعلی به روش کیو آر امکان پرداخت صدقه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایلام 35 میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

مردم ایلام 35 میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند