مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-05اجتماعي

بازسازی و توسعه 120 مدرسه سنگی در خوزستان


حذف مدارس سنگی در برنامه اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان است و حدود 120 واحد آموزشی سنگی در مرحله بازسازی و توسعه قرار دارند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: حذف مدارس سنگی در برنامه اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان است و حدود 120 واحد آموزشی سنگی در مرحله بازسازی و توسعه قرار دارند.

کوروش مودت در آیین افتتاح دو مدرسه در اهواز که امروز (14 آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: استان خوزستان به دلیل توجهی که همه مردم به این خطه دارند، امروز به یک کارگاه بزرگ مدرسه سازی تبدیل شده است به گونه ای که از سایر استان ها پیشی گرفته است و به عنوان رتبه اول در تعهدات و اجرای پروژه های خیری مطرح شده و این موضوع، مرهون زحمات همه خیرین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بخش عمده ای از مشکلات در حوزه مدرسه سازی در استان خوزستان حل شده است اما به این معنا نیست که در مدرسه سازی مشکل نداریم.

در استان خوزستان بخشی از عقب ماندگی در فضای آموزشی ناشی از مسائل دوران دفاع مقدس، است در حالی که استان های همجوار در آن زمان کار خود را انجام می دادند.

به این دلیل، سالی 500 مدرسه از استان های دیگر عقب افتادیم و هر چقدر خیرین مدرسه ساز تلاش کردند و با وجو اینکه حدود نیمی از تعهدات اجرایی شده را خیرین اجرا کرده اند، اما عقب ماندگی خوزستان در مدرسه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی و توسعه 120 مدرسه سنگی در خوزستان

بازسازی و توسعه 120 مدرسه سنگی در خوزستان