مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-05سياسي

ثبت نام بیش از 700 نفر در جشنواره “مدهامتان”


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس گفت: طبق آمار اعلام شده تاکنون بیش از 700 نفر از اعضای کانون های مساجد استان در جشنواره قرآنی «مدها متان» ثبت نام کرده اند.

- ایسنا/فارس مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس گفت: طبق آمار اعلام شده تاکنون بیش از 700 نفر از اعضای کانون های مساجد استان در جشنواره قرآنی مدها متان ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام حسین امیدی یکشنبه 14 آذر در جلسه هماهنگی برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان گفت: مسابقات قرآنی مدها متان یکی از مسابقاتی است که همواره با استقبال کانون ها مساجد روبرو می شود و طبق آمار اعلام شده تاکنون بیش از 700 نفر از اعضای کانون های مساجد فارس در جشنواره قرآنی مدها متان ثبت نام کرده اند.

او خاطرنشان کرد: پانزدهمین دوره از این مسابقات در رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرائت نماز و استعداد یابی برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس خاطرنشان کرد: با مشارکت اساتید قرآنی به نام استان سعی شده است تا در فضای مجازی به تبلیغات و دعوت از فعالان قرآنی برای شرکت در این مسابقات پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 700 نفر در جشنواره “مدهامتان”

ثبت نام بیش از 700 نفر در جشنواره “مدهامتان”