مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:102021-12-05سياسي

توجه ویژه به کانون های اصلاح و تربیت


رییس سازمان زندان ها ضمن حضور در جمع مددجویان کانون اصلاح و تربیت استان تهران، از نزدیک در جریان دغدغه ها، امکانات و نحوه رسیدگی به آنان قرار گرفت.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، غلامعلی محمدی، در اولین بازدید میدانی خود از مراکز اصلاحی و تربیتی کشور، به میان مددجویان کانون اصلاح و تربیت استان تهران رفت.

وی در این بازدید ضمن حضور در بخش های مختلف کانون، با مددجویان این مرکز نیز از نزدیک به گفتگو نشست و درجهت رفع مشکلات و پیگیری دغدغه های آنان تأکید کرد.

محمدی پس از بازدید از بخش های مختلف، در جمع مدیران و کارکنان کانون گفت: من مسئولیت شما نیروهای کانون را بخاطر اقتضای سن بچه ها و روحیات آنان سنگین تر و خطیرتر می دانم که همچنان هم باید به جد مورد مراقبت قرار گیرد.

رییس سازمان زندان ها افزود: این افراد نوجوانان و جوانی هستند که بطور متمادی در معرض خطا و گناه نبوده اند بنابراین به راحتی اقدامات اصلاحی و تربیتی را می پذیرند و بر آنان مؤثر واقع می شود.

محمدی ادامه داد: این افراد از حیث فکری، روحی و اصلاحی آماده تأثیرپذیری از شما هستند؛ پس شما هم از این فرصت خدمت، بهره کافی را ببرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به کانون های اصلاح و تربیت

توجه ویژه به کانون های اصلاح و تربیت