مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:102021-12-05ورزشي

آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ملی/ ستاره شدن پشتوانه مالی می خواهد


بازیکن عطا آبادی لیگ برتر فوتبال با بیان این که پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی من است، گفت: ستاره شدن در فوتبال پشتوانه مالی می خواهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فوتبال گلستان سرشار از پدیده ها بوده که در صورت توجه و سرمایه گذاری مناسب، این استعدادها می توانند خلاقیت و توانایی خود را شکوفا کنند.

امیررضا جرجانی از عطاآباد، از جمله این استعدادها است.

وی فوتبال خود را از زمین های خاکی روستای عطاآباد آغاز کرد و با تلاش های فراوان خود هم اکنون در سطح اول فوتبال ایران و در تیم گل گهر سیرجان فوتبال خود را ادامه می دهد.

جرجانی فوتبال خود را با تیم نونهالان استیل البرز آق قلا و تیم نونهالان و نوجوانان استیل البرز آق قلا و جوانان شموشک کردکوی ادامه داد و با ارائه بازی های امیدوارکننده و گلزنی های پیاپی اش در مسابقات و بازی های که انجام داده خیلی زود توانست بدرخشد و حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی در سال 1393 با تیم استیل البرز آق قلا در لیگ برتر نونهالان کشورمان به مقام قهرمانی دست یافت و با بازی خوبش به اردوی تیم ملی نونهالان دعوت شد.

امیررضا جرجانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، مشوق اصلی خود را پدرش اعلام کرد و گفت: مشکلات مالی مانع بزرگی برای پیشرفت ورزشکارانی است که در زمین های خاکی ورزش و فوتبالشان را شروع می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ملی/ ستاره شدن پشتوانه مالی می خواهد

آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ملی/ ستاره شدن پشتوانه مالی می خواهد