مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-05اجتماعي

پیش بینی ساخت 1000 کلاس درس در خوزستان در سال جاری


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: در سال 1400 در مجموع 250 مدرسه در قالب حدود یک هزار کلاس درس در استان خوزستان به بهره برداری می رسد که تعداد زیادی از این مدارس سنگی بوده اند که با مدارس مستحکم جایگزین خواهند شد.

- علی قربانی در آیین افتتاح دو مدرسه در اهواز که امروز (14 آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: بیشترین بخش از حادثه سیل که در اهواز رخ داد، در محدوده آموزش و پرورش ناحیه 4 بود که از نظر ما یک فرصت بود.

در پی این حادثه، بیش از 20 مدرسه تعمیر و احداث و تعداد زیادی از مدارس نیز تجهیزشدند و این در حالی است که نزدیک به 70 هزار دانش آموز تحت پوشش ناحیه 4 هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: استان خوزستان امسال در جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور با بیش از 297 میلیارد تومان رتبه اول کشوری را در مشارکت خیرین مدرسه ساز به دست آورد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان بیان کرد: متاسفانه به دلیل مهاجرت زیاد و حاشیه نشینی، اهواز جزو شهرستان هایی است که مشکلات آموزشی زیادی دارد؛ بنابراین در مناطق عین 2، کریشان، کوی علوی، مهدیس، کیانشهر و تمام مناطق حاشیه ای اهواز در حال مدرسه سازی با کمک خیرین هستیم.

وی افزود: سال گذشته 75 درصد از یک هزار و 330 کلاسی که ساختیم با مشارکت خیرین بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ساخت 1000 کلاس درس در خوزستان در سال جاری

پیش بینی ساخت 1000 کلاس درس در خوزستان در سال جاری