مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-05اجتماعي

منطقه 2 پیشگام در ایجاد شهر دوستدار معلولین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، مهدی صالحی، شهردار منطقه دو که به مناسبت روزجهانی معلولان از همراه سرای اوتیسم و مرکز ضایعات نخاعی بازدید کرد، - شهردار منطقه 2 گفت: با آماده سازی و مناسب سازی فضا های شهری برای حضور افراد توان یاب و وجود مراکز حمایتی از این افراد، منطقه 2 پیشگام در ایجاد شهر دوستدار معلول است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، مهدی صالحی، شهردار منطقه دو که به مناسبت روزجهانی معلولان از همراه سرای اوتیسم و مرکز ضایعات نخاعی بازدید کرد، گفت: مدیریت منطقه براین باور است که بهره مندی افراد توان یاب از امکانات شهری از حقوق شهروندی این افراد است و برهمین اساس طرح مناسب سازی معابر و بوستان ها را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: افراد توان یاب نیز باید به فرصت های برابر برای امکانات شهری دسترسی داشته باشند بر همین اساس بوستان دوستدار افراد توان یاب طراحی و مناسب سازی شد.

صالحی به برنامه های منطقه 2 گفت: مدیریت منطقه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، ضمن اجرای طرح مناسب سازی معابر و بوستان ها برای معلولان، پیشگام در ایجاد فضا های شهری مناسب با نیاز افراد مبتلا به اوتیسم است و بر همین اساس فضایی به مساحت 118 مترمربع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه 2 پیشگام در ایجاد شهر دوستدار معلولین

منطقه 2 پیشگام در ایجاد شهر دوستدار معلولین