مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-05سياسي

شکل گیری نهضت پژوهشی در بوشهر/ استان در عرصه علمی ارتقا یافت


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از شکل گیری نهضت پژوهشی در استان خبر داد و گفت: با این اقدامات شاهد ارتقای سطح استان در عرصه علمی هستیم.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر یکشنبه در نشست اعضای دبیرخانه هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) اظهار داشت: فعالیت های پژوهشی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به شکل گیری یک نهضت علمی پژوهشی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: این نهضت باعث ارتقای استان در عرصه علم و پژوهش شده است.

وی با اشاره به حرکت ها و نهضت های علما و روحانیون استان بوشهر در طول تاریخ تصریح کرد: عظمت روحانیت استان سال ها بود که از یاد رفته بود اما برگزاری این کنگره هم باعث احیای دوباره این حرکت ها و نهضت ها شد.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه این اقدامات، تالیفات علمی روحانیت استان را رونق بخشیده است ادامه داد: در آینده چند کتاب پیرامون روحانیت استان بوشهر تهیه و تدوین می شود.

وی با بیان اینکه روحانیت استان از دیرباز یک روحانیت دارای دانش و معارف دین، زهد و پارسایی و اخلاق مدار بوده اند گفت: به ویژه این ویژگی ها نزد علمای استان در حوزه نجف و قم مشهور بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری نهضت پژوهشی در بوشهر/ استان در عرصه علمی ارتقا یافت

شکل گیری نهضت پژوهشی در بوشهر/ استان در عرصه علمی ارتقا یافت