مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-05سياسي

رویداد ملی ایده پردازی کاریزمن با موضوع پیمانکاری خلاق فرهنگی برگزار می شود


مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق از برگزاری رویداد ملّی ایده پردازی کاریزمن با موضوع پیمانکاری خلاق فرهنگی خبر داد.

- ایسنا/قم مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق از برگزاری رویداد ملّی ایده پردازی کاریزمن با موضوع پیمانکاری خلاق فرهنگی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی، مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، در نشست خبری پنجمین رویداد ملی ایده پردازی کاریزمَن که با موضوع پیمانکاری خلاق فرهنگی در مرکز همایش های غدیر برگزار شد، عنوان کرد: دستگاه ها و نهادهای متعددی وجود دارند که در حوزه فرهنگی فعالیت می کنند که در گذشته این فعالیت ها از طریق استخدام نیرو صورت می گرفته است، اما امروزه این فعالیت ها به صورت کارفرمایی_پیمانکاری به بخش خصوصی برون سپاری می شود.

وی بابیان اینکه عهده داری این مسئولیت توسط شرکت های خلاق فرهنگی یکی از اهداف تحولی این رویداد است، اظهار کرد: امروزه دستگاه ها فعالیت های تعریف شده ای را برای اجرا به پیمانکاران واگذار می کنند اما در این رویداد به دنبال این هستیم که شرکت های خلاق فرهنگی بتوانند در طراحی روش های ارائه فعالیت های فرهنگی هم ایده پردازی کنند.

وی ادامه داد: این دو هدف باعث می شود که اقدامات فرهنگی دستگاه از حالت فرسایشی در بیاید و به روش های روزآمد، نوین و متناسب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ملی ایده پردازی کاریزمن با موضوع پیمانکاری خلاق فرهنگی برگزار می شود

رویداد ملی ایده پردازی کاریزمن با موضوع پیمانکاری خلاق فرهنگی برگزار می شود