مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-05سياسي

باقری: از خواسته هایمان عقب نشینی نمی کنیم/ آمریکا گام اول را بردارد


مذاکره کننده ارشد کشورمان در مذاکرات وین در گفت وگو با یک رسانه ایتالیایی بار دیگر بر مواضع صریح تهران مبنی بر لغو تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران تاکید و تصریح کرد که جمهوری اسلامی در این مسیر از خواسته های خود عقب نخواهد نشست.

- مذاکره کننده ارشد کشورمان در مذاکرات وین در گفت وگو با یک رسانه ایتالیایی بار دیگر بر مواضع صریح تهران مبنی بر لغو تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران تاکید و تصریح کرد که جمهوری اسلامی در این مسیر از خواسته های خود عقب نخواهد نشست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی باقری کنی، معاون سیاسی وزیر امورخارجه و مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات وین در گفت وگو با خبرگزاری آنسا ایتالیا اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از خواسته های خود در مسیر فعال سازی دوباره قرارداد هسته ای سال 2015 و لغو تحریم ها عقب نشینی نخواهد کرد.

باقری در ادامه تاکید کرد که با توجه به اینکه این آمریکا بود که در سال 2018 از توافق خارج شد، بنابراین واشنگتن باید گام نخست را بردارد.

این دیپلمات ارشد ایران تصریح کرد: پیشنهادهای ارائه شده از جانب تهران به گروه 1+4 در روند مذاکرات وین مستند و منطقی است و به همین دلیل می تواند مبنایی برای مذاکرات باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری: از خواسته هایمان عقب نشینی نمی کنیم/ آمریکا گام اول را بردارد

باقری: از خواسته هایمان عقب نشینی نمی کنیم/ آمریکا گام اول را بردارد