مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-05سياسي

تشخیص و ثبت اختلالات پست های برق با محصولی ایرانی/ جلوگیری از خروج ارز از کشور


تشخیص و ثبت اختلالات و خطاهای حاصله در پست ها، نیروگاه ها و شبکه های انتقال و توزیع انرژی الکتریکی را یک محصول ایران ساخت ممکن کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بهنام نقی زاده مدیرعامل شرکت مهندسی بهینه نیروی اسپادان با بیان این که تمامی نرم افزارها و طراحی سخت افزاری این محصول به دست فناوران ایرانی انجام شده است، گفت: در حال حاضر این دستگاه در برق منطقه های اصفهان، کرمانشاه، کیش و همچنین در سایر نقاط کشور نصب شده است.

دستگاه ثبات یا افت و ثبت کننده رویدادها برای پست های برق منطقه ای استفاده می شود و برای جریان ولتاژها و تمامی مقداری که در رابطه با بخش ولتاژ و جریان برق وجود دارد، می تواند شکل موج ترسیم کند.

اگر افت خارج از محدوده ولتاژی تنظیم شده روی دستگاه باشد سینوسی در حافظه خود ثبت کرده و برای کارشناسان مربوطه ارسال می کند.

  نصب آسان عمده مصرف ثبت کننده وقایع، در بخش پست های برق فشارقوی است این دستگاه به صورت پراکنده در پست ها نصب می شود و همچنین نصب این محصول برای پست های قدیمی نیز راحت است.

برای مشاهده اطلاعات نیازی به مراجعه کرن به تابلو نیست چراکه در این دستگاه اطلاعات در کامپیوتر نمایش داده داده شده و برای مدیران ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص و ثبت اختلالات پست های برق با محصولی ایرانی/ جلوگیری از خروج ارز از کشور

تشخیص و ثبت اختلالات پست های برق با محصولی ایرانی/ جلوگیری از خروج ارز از کشور