مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-05اجتماعي

راه اندازی شهرک سلامت در مرکز مهر سروش؛ پیشنهاد پلیس تهران


طرح کامل و هادی مبنی بر راه اندازی شهرک سلامت 10 هزار نفری در مکان مرکز مهر سروش ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه بازدید از مرکز مهر سروش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پیشرفت های صورت گرفته در این مرکز با حداقل امکانات صورت گرفته، اظهار داشت: با افتخار می گویم مددجویان پذیرش شده در این مرکز حتی قرص و شربت متادون مصرف نمی کنند و به هیچ مواد مخدری دسترسی ندارند.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: تلاش می کنیم به مددجویان این مرکز شغلی بیاموزیم و با خانواده های آنها ارتباط بگیریم، اکثر خانواده های این معتادان بهبودیافته، آنها را یا طرد کرده یا اطلاعی از آنها ندارند حتی 50 تا 60 مددجو در این مرکز فاقد هویت هستند یعنی آنقدر گرفتار مواد مخدر شده بودند که اصلاً نمی دانند پدر و مادرشان چه کسی است و اصل و نسب خود را نیز فراموش کرده اند.

رییس پلیس تهران ضمن انتقاد از فرآیندهای بازپروری و اقداماتی که در خیلی از مراکز بازپروری صورت می گیرد، گفت: این اقدامات باید اصلاح شود و نباید از این اظهارات نیز ناراحت شوند.

وی از کارخانه داران و صاحبان مراکز صنعتی خواست که سوله ها و خط تولید خود را در مرکز مهر سروش احداث کنند تا زمینه اشتغال مددجویان این مرکز فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شهرک سلامت در مرکز مهر سروش؛ پیشنهاد پلیس تهران

راه اندازی شهرک سلامت در مرکز مهر سروش؛ پیشنهاد پلیس تهران