مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-05سياسي

کردستان در حوزه نرم افزار موبایل پیشگام است


یکی از مزیت های استان کردستان پیشگامی در حوزه موبایل است و این امر مایه امیدواری است.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: یکی از مزیت های استان کردستان پیشگامی در حوزه موبایل است و این امر مایه امیدواری است.

اسماعیل زارعی کوشا امروز (14آذر) در آیین افتتاحیه نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته توسعه نرم افزار موبایل اظهار کرد: یکی از مزیت های اینکه گفته می شود که کشور باید به سمت جوان گرایی حرکت کند داشتن روحیه نقادی و حقیقت جویی است.

وی عنوان کرد: جای جای میهن اسلامی ما دارای ظرفیت ها و استعدادهای بسیار ارزشمندی است که باید با تمرکز بر مزیت های نسبی و مزیت های رقابتی، شاهد شکوفایی و عبور از نواقص و نارسایی ها و کارآمدی همه عرصه ها و حوزه ها باشیم.

زارعی کوشا ادامه داد: یکی از مباحث و اولویت های دولت؛ ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری است؛ لذا به دلایل مختلفی اقتصاد ما به بیماری مزمنی مبتلا است که علت آن به چند دهه گذشته مربوط است و یکی از عوامل آن به جهت گیری ها، فشارها و تحریم های خارجی و نواقصی که در درون خود داشته ایم، برمی گردد.

وی با اشاره به اینکه تحریم های داخلی از تحریم های خارجی تاثیرگذارتر هستند افزود: آن چه که مانعی بر سر راه پیشرفت و توسعه کشور است، تحریم های داخلی است و اگر این موانع را از سر راه پیشرفت کشور بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان در حوزه نرم افزار موبایل پیشگام است

کردستان در حوزه نرم افزار موبایل پیشگام است