مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-05پزشكي

آزمایشی ساده و سریع برای بررسی مقاومت بدن در برابر اُمیکرون


پژوهشگران دانشگاه دوک ، آزمایش جدیدی را ابداع کرده اند که می تواند میزان مقاومت پادتن های بدن را در برابر گونه اُمیکرون ارزیابی کند.

- پژوهشگران "دانشگاه دوک"، آزمایش جدیدی را ابداع کرده اند که می تواند میزان مقاومت پادتن های بدن را در برابر گونه اُمیکرون ارزیابی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ایندیپندنت، پژوهشگران مهندسی پزشکی دانشگاه دوک (Duke University)، آزمایشی ابداع کرده اند که با سرعت و به سادگی ارزیابی می کند که پادتن های خنثی کننده موجود در بدن یک شخص، تا چه اندازه با عفونت های انواع گوناگون کووید-19 مانند دلتا و نوع تازه کشف شده آن موسوم به اُمیکرون (Omicron) مقابله می کنند.

شاید این آزمایش بتواند به پزشکان بگوید که بیمار تا چه اندازه در برابر انواع جدید کووید-19 و انواعی که در حال حاضر در جوامع در حال گردش هستند، محافظت می شود.

کامرون ولف (Cameron Wolfe)، استادیار پزشکی دانشگاه دوک گفت: ما در حال حاضر واقعا هیچ راه سریعی برای ارزیابی انواع گوناگون این بیماری، حضور آنها در یک شخص و بررسی توانایی پادتن های مورد استفاده خود در اختیار نداریم.

یکی از ترس های ماندگار این است که همراه با موفقیت در واکسینه کردن تعداد بیشتری از مردم ممکن است گونه ای از ویروس ظاهر شود که می تواند از خنثی سازی پادتن فرار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشی ساده و سریع برای بررسی مقاومت بدن در برابر اُمیکرون

آزمایشی ساده و سریع برای بررسی مقاومت بدن در برابر اُمیکرون