مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-05سياسي

کارخانه بازیافت هواپیماهای مسافربری در همدان تأسیس می شود


نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: کارخانه بازیافت هواپیماهای مسافربری در همدان تأسیس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سعید نظری ظهر امروز در صحن شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: شرکت تعمیرات هواپیمایی فارسکو با مشارکت شهرداری، کارخانه بازیافت هواپیماهای مسافربری را در مجاورت فرودگاه همدان احداث خواهد کرد که پیشنهاد مشارکت این پروژه عظیم صنعتی را به شهرداری ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه پروژه صنعتی بازیافت هواپیما در اشتغال و درآمدهای پایدار تأثیر مستقیم و غیرمستقیم دارد گفت: مسئولان استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای شهر همدان طی جلسات و بازدیدهای به عمل آمده از شرکت فارسکو و براساس نیاز کشور برای بازیافت هواپیماهای مسافربری، مقدمات راه اندازی این مجموعه صنعتی را فراهم کرده اند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان افزود: انبوه هواپیماهای فرسوده داخلی و همچنین مقرون به صرفه بودن بازیافت هواپیماهای کشورهای همسایه در ایران از جمله دلایل توجیهی این طرح است.

وی توانمندی های شرکت فارسکو را برشمرد و ادامه داد: بر اساس بررسی های کارشناسان و استانداردهای بین المللی، همدان منطقه مناسبی برای این پروژه مهم است و علی رغم اینکه هیچگونه آسیب زیست محیطی وجود ندارد، در بحث جذب سرمایه ، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه بازیافت هواپیماهای مسافربری در همدان تأسیس می شود

کارخانه بازیافت هواپیماهای مسافربری در همدان تأسیس می شود