مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-05سياسي

استکبار ملت ها را نسبت به داشته هایشان بی تفاوت می کند


رییس بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: کار استکبار این است که سرمایه های ملت ها را به تاراج ببرد و ملت ها را نسبت به داشته هایشان بی تفاوت کند.

- به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی استان قزوین عباس کاظمی در مراسم روز دانشجو که به همت دانشگاه پیام نور مرکز قزوین برگزار شد با گرامی داشت روز دانشجو که یادآور رشادت و جانفشانی شهدای دانشجو است اظهار کرد: روز دانشجو که گرامی داشت یاد شهیدان قندچی، بزرگ نیا و شریعت رضوی است در واقع روز تجدید عهد دانشگاه با آرمان این شهدا است.

رییس بسیج دانشجویی استان قزوین تبیین کرد: جریان دانشجویی با فهمی که از ماهیت استکباری آمریکا در هفتاد سال گذشته پیدا کرد به این نکته پی برده که نظام آمریکا جز به نابودی ملت ها نمی اندیشد و هدف دیگری ندارد، فهمی که برخی از سیاسیون ما هنوز به آن نرسیده اند.

کاظمی ادامه داد: کار استکبار این است که سرمایه های ملت ها را به تاراج می برد و ملت ها را نسبت به داشته هایشان بی تفاوت کند.

وی خاطرنشان کرد: جریان دانشجویی علی رغم همه دشمنی ها و تخریب های رسانه ای استکبار با انگیزه و اراده قوی و با توکل بر قدرت الهی در عرصه علم و پژوهش و عرصه اخلاق و نیز بصیرت پیشتازی می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار ملت ها را نسبت به داشته هایشان بی تفاوت می کند

استکبار ملت ها را نسبت به داشته هایشان بی تفاوت می کند