مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-05سياسي

درآمدی بر عملکرد 3 ساله محمدعلی شجاعی، استاندار سابق خراسان شمالی


طی روزهای گذشته که خبر انتصاب استاندار جدید خراسان شمالی به گوش رسید و محمدعلی شجاعی، استاندار سابق خراسان شمالی نیز پس از 3 سال از این سمت کنار رفت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، اکنون که بیش از 100 روز از پایان خوبی در پس برنامه های استاندار وجود داشته اما اینکه تا چه حد خود ایشان، معاونین و سازمان ها در عمل به آن موفق بودند جای تأمل دارد.

  موارد گسترده ای از عملکرد سه ساله، قابل ذکر است که از وقت و حوصله ی این مکتوب خارج و فقط می توان به مهم ترین و رسانه ای ترین مسائل از آن اکتفا کرد.

اگر بابیان پروژه های نیمه تمام و طرح های وعده داده شده متهم به ضد توسعه بودن نشویم! باید گفت که متأسفانه میزان بدقولی ها بیش از کارهای به ثمر رسیده است و اگر به ادبیات گفتاری اخبار استانداری رجوع کنیم خواهیم دید اخباری که وعده و نوید یک اتفاق خوب را می دهند به مراتب بیشتر از اخبار عمل به آن وعده ها هستند که البته قطعاً اگر علت آن پرسیده شود دلایلی عنوان می شود و اینجاست که باید گفت کار یک مسئول دقیقاً رفع همان دلایل و موانع است.

بی انصافی است اگر بگوییم هیچ کاری در دوارن حضور شجاعی در خراسان شمالی اتفاق نیفتاد، ازجمله کارهای انجام شده جمع آوری بخاری های نفتی از سطح مدارس، ایجاد پارک های بانوان در شهرهای استان اشاره کرد که تا پیش ازاین، چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدی بر عملکرد 3 ساله محمدعلی شجاعی، استاندار سابق خراسان شمالی

درآمدی بر عملکرد 3 ساله محمدعلی شجاعی، استاندار سابق خراسان شمالی