مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-05اقتصادي

6 شهر خراسان جنوبی جامانده از طرح جهش مسکن


استاندار خراسان جنوبی بر جذب کامل سهمیه استان در طرح جهش تولید مسکن تأکید کرد و گفت: به دلیل کمبود زمین 6 شهر استان هنوز وارد فاز اجرایی این طرح نشده است.

- ، جواد قناعت ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه نشست فرمانداران خاطرنشان کرد: در این جلسه، ضمن ارائه گزارش فرمانداران درخصوص مسایل شهرستان ها، پیرامون موضوعات متعددی بحث و گفتگو شد.

وی ادامه داد: یکی از این موارد، موضوع جذب سهمیه استان در طرح جهش تولید مسکن بود که با توجه به اقدامات صورت گرفته، در 25 شهرِ استان، زمین های لازم برای اجرای این برنامه آماده شده و ثبت نام های اولیه نیز صورت گرفته است.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در جلسه امروز به این نکته تأکید شد که برای 6 شهری که به علت کمبود زمین، این طرح وارد فاز اجرا نشده، جلسات فوق العاده برگزار شود و موانع برطرف شود تا بتوانیم سهمیه استان را برای سال اول و در مجموع کل 4 سال به طور کامل جذب کنیم.

قناعت، موضوع بازارچه های مرزی را از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه عنوان کرد و گفت: بنا به تصمیمی که در این جلسه اتخاذ شد، به زودی طی بازدید میدانی از بازارچه های مرزی استان، برای فعال تر کردن آنها برنامه ریزی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 شهر خراسان جنوبی جامانده از طرح جهش مسکن

6 شهر خراسان جنوبی جامانده از طرح جهش مسکن