مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-05اقتصادي

وجود 2 میلیون و 400 هزار راس دام سبک و سنگین در ایلام


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت: استان ایلام دارای دو میلیون و 400 هزار راس دام سبک و سنگین است که هم اکنون بیش از یک هزار و 500 واحد دامداری صنعتی و نیمه صنعتی در استان فعال هستند.

- درخشنده رحیمی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از توزیع نهاده های دامی در بین یک هزار و 500 طرح صنعتی و نیمه صنعتی دامداری استان ایلام خبر داد و گفت: استان ایلام دارای دو میلیون و 400 هزار راس دام سبک و سنگین است که هم اکنون بیش از یک هزار و 500 واحد دامداری صنعتی و نیمه صنعتی در استان فعال هستند.

وی با اشاره به توزیع نهاده های دامی بین واحدهای دامداری استان، افزود: نهاده ها بر اساس جمعیت دامی استان در اختیار جهاد کشاورزی قرار می گیرد و به همان میزان نیز بین واحدها با توجه به جمعیت دامی توزیع می شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت: با توجه به مشکلات خشکسالی و فقیر شدن مراتع، امسال نهاده بیشتری بین واحدهای دامداری استان توزیع شده است؛ علاوه بر بحث تامین نهاده دامی، برای مشکل نقدینگی واحدهای دامداری استان ایلام نیز قرار است واحدهای واجد شرایط به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 2 میلیون و 400 هزار راس دام سبک و سنگین در ایلام

وجود 2 میلیون و 400 هزار راس دام سبک و سنگین در ایلام