مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-05اقتصادي

مدیرعامل نیروگاه شازند: تعیین نوع مصرف سوخت نیروگاه در اختیار ما نیست/ گاز برسانید


نیروگاه شازند هیچ گونه دخل و تصرفی در تعیین میزان سهمیه گاز ندارد و این مسئله در پایتخت توسط وزارت نفت و دیسپاچینگ ملی برق مدیریت می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، روز گذشته خبری با عنوان نیروگاه شازند همچنان بی توجه به سلامت مردم/ تداوم مصرف سوخت مازوت در نیروگاه در خبرگزاری فارس منتشر شد که حاکی از تداوم مصرف سوخت مازوت در نیروگاه و به دنبال آن آلودگی هوای اراک بود.

تداوم مصرف سوخت مازوت در نیروگاه درحالی است که اراک امروز 120 روز آلاینده را پشت سر گذاشت و مردم در هوای آلوده در حال نفس کشیدن هستند.

به دنبال این خبر که با واکنش های مختلفی همراه بود، مدیرعامل نیروگاه شازند طی خبری که امروز نسخه ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده، اعلام کرد: نیروگاه حرارتی شازند به دلیل قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب یکی از ارکان اصلی تولید برق پایدار در کشور است که در حال حاضر تولید حدود یک ساعت یعنی 2.

3درصد برق مصرفی کل کشور را بر عهده دارد.

 نیروگاه در مورد انتخاب نوع سوخت تصمیم گیرنده نیست شهرام ایرانپک افزود: این درحالیست که برق کل استان مرکزی و بعضی اوقات در زمان های کم باری کمک به شبکه برق سایر استان ها را پوشش می دهد و از آنجا که تامین گاز در فصول سرد سال برای بخش خانگی اولویت دارد، سهمیه گاز نیروگاه در زمستان کاهش پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل نیروگاه شازند: تعیین نوع مصرف سوخت نیروگاه در اختیار ما نیست/ گاز برسانید

مدیرعامل نیروگاه شازند: تعیین نوع مصرف سوخت نیروگاه در اختیار ما نیست/ گاز برسانید