مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-05اقتصادي

توزیع بیش از 210 هزار تن کالای اساسی در زنجان


مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 210 هزار تن کالای اساسی در استان زنجان تامین و توزیع شده است.

- ولی الله زمانی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با توزیع انواع کالای اساسی و استراتژیک، اظهار کرد: بیش از 210 هزار تن انواع کالاهای اساسی و استراتژیک توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی استان تامین شده و از ابتدای امسال تاکنون در سطح استان توزیع شده است.

وی افزود: طی 9 ماه سال جاری بیش از 210 هزار تن کالاهای اساسی در راستای مأموریت های شرکت بازرگانی دولتی ایران و مصوبات ستاد تنظیم بازار استان و کشور تامین و توزیع شده است.

این مسئول در رابطه با جزییات 210 هزار تن کالاهای اساسی، تصریح کرد: از این مقدار حدود بیش از 100 هزار تن گندم بین کارخانجات آردسازی استان، حدود 89 هزار تن آرد بین واحدهای خبازی، بیش از 17 هزار تن شکر و حدود 4000 تن برنج برای مصارف مختلف توزیع شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان، گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و اطمینان بخشی به جامعه هدف با همه توان و ظرفیت سعی بر ایجاد تامین امنیت غذایی مردم دارد.

زمانی، میزان ذخایر و موجودی کالاهای اساسی و استراتژیک استان را مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: تا پایان امسال مشکلی در تهیه، تامین و توزیع کالاهای مورد نیاز استان زنجان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 210 هزار تن کالای اساسی در زنجان

توزیع بیش از 210 هزار تن کالای اساسی در زنجان