مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-05سياسي

«سموم بالا»عامل محدودیت صادرات محصولات کشاورزی ایران به روسیه است


برخی محصولات کشاورزی صادراتی به روسیه به دلیل داشتن سموم بالا با محدودیت صادرات مواجه شده که خسارات جدی به تولیدکنندگان بخش کشاورزی، - ، علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس در نشست علنی روز (یکشنبه، 14 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزرای بهداشت و جهاد کشاورزی، گفت: برخی محصولات کشاورزی صادراتی به روسیه به دلیل داشتن سموم بالا با محدودیت صادرات مواجه شده که خسارات جدی به تولیدکنندگان بخش کشاورزی، گلخانه ای و تازه خوری محسوب می شود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی افزود: براساس برنامه ششم توسعه و احکام دائمی مسئولیت نظارت بر مسائل بهداشتی محموله های صادراتی برعهده وزارت بهداشت است، انتظار داریم ترتیبی اتخاذ کنند تا قبل از خروج محصولات از کشور آزمایش نهایی بر روی آن ها انجام شود تا با عودت محموله ها مواجه نشویم.

وی ادامه داد: اگر اقدامات جدی در این حوزه صورت نگیرد تولیدکنندگان محصولات کشاورزی خسارات جبران ناپذیری را متحمل می شوند.

در ادامه علی نیکزاد نایب رییس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت، در پاسخ به این تذکر، گفت: این موضوع در دستورکار کمیسیون کشاورزی مجلس قرار گرفته و در حال پیگیری آن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سموم بالا»عامل محدودیت صادرات محصولات کشاورزی ایران به روسیه است

«سموم بالا»عامل محدودیت صادرات محصولات کشاورزی ایران به روسیه است