مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-05سياسي

حمل چوب بدون مجوز از زیرکوه؛ ممنوع /کشاورزان مراقب دلالان باشند


دادستان زیرکوه با بیان اینکه حمل چوب از این شهرستان بدون مجوز قانونی، ممنوع است، گفت: به کشاورزان و باغ داران توصیه می شود مراقب دلالان باشند.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی، این روزها شاهد صدای دلخراش اره های چوب بری در اغلب باغ های نقاط مختلف خراسان جنوبی آن هم به واسطه استمرار قهر 20 ساله طبیعت که بیشتر اشجار آن خشک شده هستیم به همین دلیل قاچاق چوب هم در استان با شدت بیشتری در حال انجام است.

پس می طلبد که کشاورزان به هوش و گوش باشند تا دلالان زحمت کشید خاکستر شده آن ها که ناشی از دو دهه خشکسالی در خراسان جنوبی ست را مفت به یغما نبردند.

 حجت الاسلام هادی حسینی ،دادستان زیرکوه  در گفتگو با خبرنگار فارس از بیرجند،اظهارداشت: به تازگی مشاهده شده که افرادی با کامیون از شهرستان به نقاط دیگر کشور بدون مجوز های لازم اقدام به حمل چوب می کنند.

 وی ادامه داد: باتوجه به ماده یک قانون حفظ و گسترش فضای سبز و جلوگیری از قطع بی رویه درخت ، قطع هر نوع درخت در حریم شهرها بدون اجازه شهرداری و در روستاها بدون اجازه ی جهاد کشاورزی و منابع طبیعی ممنوع بوده و با متخلفین برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: بنابراین توصیه می شود افرادی که اقدام به حمل چوب می کنند برای اخذ مجوز های لازم به شهرداری ، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل چوب بدون مجوز از زیرکوه؛ ممنوع /کشاورزان مراقب دلالان باشند

حمل چوب بدون مجوز از زیرکوه؛ ممنوع /کشاورزان مراقب دلالان باشند