مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-05سياسي

تذکرات بودجه ای نمایندگان به دولت/ افزایش حقوق عادلانه باشد


برخی نمایندگان مجلس در تذکرات بودجه ای به دولت خواستار افزایش عادلانه حقوق کارمندان در بودجه 1400 شدند.

- ، در ادامه جلسه علنی روز (یکشنبه، 14 آذرماه( مجلس شورای اسلامی، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس در تذکر شفاهی خطاب به هیأت دولت گفت: در شرایطی که کماکان شاهد پرداخت های نامتعارف به برخی نورچشمی ها در شرکت های خاص هستیم و هر از چندگاهی حقوق ها و پاداش های نجومی، افکار مردم را آزار می دهد گویا دیواری کوتاه تر از کارمندان وجود ندارد.

بدری: افزایش 10 درصدی حقوق کارمندان ناعادلانه است نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متأسفانه زمزمه هایی از افزایش 10 درصدی حقوق کارمندان در سال آتی به گوش می رسد، ادامه داد: این تصمیم عجولانه کاهش قدرت این قشر زحمتکش را به همراه دارد و طبقه متوسط جامعه را زمین گیر می کند.

وی با تأکید بر اینکه اجازه ندهیم کارمندان بیش از این شرمنده خانواده خود شوند، عنوان کرد: نمایندگان مردم در خانه ملت در روزهایی که آتش تورم پیوسته در حال زبانه کشیدن است، به هیچ عنوان پای این جفای آشکار در حق کارکنان دولت را امضا نمی کنند.

چگینی: دولت در بودجه 1401 همسان سازی حقوق بازنشستگان را مدنظر قرار دهد در ادامه گودرز چگینی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در تذکر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکرات بودجه ای نمایندگان به دولت/ افزایش حقوق عادلانه باشد

تذکرات بودجه ای نمایندگان به دولت/ افزایش حقوق عادلانه باشد