مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-05سياسي

جنگ فرهنگی دشمن در اوج قرار گرفته است/ضرورت تبیین حق از باطل


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جنگ فرهنگی دشمن در اوج قرار گرفته است و از این جهت ضرورت تبیین حق از باطل بیشتر وجود دارد.

- ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در نشست استادیاران صالحین و فرماندهان نواحی بسیج سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تبیین صحیح حق را از باطل جدا می کند، اظهارکرد: اما این تبیین کم اتفاق می افتد و از این نظر باید افرادی که در یک سطح تشخیص هستند این مسئله را به صورت پژوهشی انجام و به بقیه ابلاغ کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: وقتی که حق به معنی واقعی در مقابل باطل قرار گیرد، باطل را می کوبد و در صحنه های میدانی چه در تاریخ و چه در معاصر این مقابله حق و باطل را به وضوح می بینیم.

عبادی با اشاره به اینکه اگر حق و باطل درست جدا سازی شوند، باطل مهلت پیدا نمی کند، ادامه داد: از نظر مکتب ما حرکت انسان ها باید به سوی توحید، کمال، اخلاص، محبت و سخاوت باشد، اما هدف مکاتب مادی خارج از این تفکر و اندیشه قرار دارند.

وی گفت: اگر تبیین درستی بین حق و باطل صورت گیرد، باطل فرصت ادعا پیدا نمی کند و با ریاکاری نمی تواند حرف از حقوق زن یا مرد و حقوق بشر بزند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اگر لذت جویی تنها هدف یک انسان باشد در حد یک حیوان خود را پایین می آورد، اظهارکرد: در حالی که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ فرهنگی دشمن در اوج قرار گرفته است/ضرورت تبیین حق از باطل

جنگ فرهنگی دشمن در اوج قرار گرفته است/ضرورت تبیین حق از باطل