مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-05اقتصادي

15 بخش کاشت پروتز حلزون شنوایی در کشور / تامین 2000 پروتز شنوایی در سال گذشته


رییس کمیته کشوری کاشت حلزون با اشاره به اینکه هیات امنای صرفه جویی ارزی با ایجاد فضای رقابتی قادر به کاهش قیمت یک سومی پروتز حلزون شنوایی شده است، - گفت: با 15 مرکزی که برای کاشت حلزون در سراسر کشور تاسیس شده، امروزه چترحمایتی بسیار وسیع هیات امنا کل کشور را پوشش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مسعود متصدی زرندی در پاسخ به این سوال که وجود هیات امنای صرفه جویی ارزی چقدر در عدالت سازی و تامین پروتزها حائز اهمیت است؟ گفت: یکی از پایه ها و ستون های محکم موفقیت در کاشت حلزون کشورمان، وجود هیات امنای صرفه جویی ارزی در برهه های زمانی متفاوت بوده است و مشکلات متعددی توسط این نهاد رفع شده است به طور مثال خریدهای تجمیعی هیات امنا منجر شده تا با قیمت مناسب پروتز برای کشور تامین شود.

وی افزود: از اقدامات هیات امنا طی این سال ها که به عنوان پشتیبان و رمز موفقیت در کمک به بیماران کاشت حلزون محسوب می شود مجاب کردن دولت برای تعیین ردیف بودجه اعتباری مشخص جهت حمایت از کاشت حلزون شنوایی بیماران ناشنوا در بودجه سالانه کشور است.

علاوه بر این یکی از مهمترین اقدامات هیات امنا در تمام سال هایی که کشور ما تحت فشارهای تحریم قرار دارد توانمندی هر ساله این نهاد در تامین پروتزهای کشور علی رغم عدم تخصیص بودجه های مصوب بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 بخش کاشت پروتز حلزون شنوایی در کشور / تامین 2000 پروتز شنوایی در سال گذشته

15 بخش کاشت پروتز حلزون شنوایی در کشور / تامین 2000 پروتز شنوایی در سال گذشته