مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-05اقتصادي

در سه ماه گذشته چند نفر مجوز مشاغل خانگی گرفتند؟


برابر گزارش عملکرد صد روزه وزارت کار از اجرای طرح مشاغل خانگی، بیش از 21 هزار مجوز مشاغل خانگی صادر و بیش از 7900 نفر طی این مدت به بازار کار راه یافته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز مشاغل خانگی یکی از منابع مهم اشتغال و درآمد به شمار می روند و مورد استقبال بسیاری از خانوارها قرار گرفته اند؛ افراد با کار در خانه علاوه بر افزایش سطح درآمد و توسعه کسب و کار خود به افزایش رفاه و اقتصاد خانواده کمک می کنند.

در حال حاضر الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی مبتنی بر سه مرحله بررسی اولویت ها و مزیت های منطقه، توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار است و اتصال فعالان حوزه مشاغل خانگی به بازارکار یکی از اولویتهای وزارت کار به شمار می رود.

گزارش عملکرد صد روزه وزارت کار از اجرای طرح مشاغل خانگی نشان می دهد که در سه ماهه اخیر، تعداد 21 هزار و 217 فقره مجوز مشاغل خانگی صادرشده و 1257 طرح از تسهیلات مشاغل خانگی بهره مند شده اند.

در بحث ایجاد شغل، تعداد فرصتهای شغلی ایجادی و تثبیت شده از محل پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی 4335 نفر بوده و 7982 نفر از طریق طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به بازار کار اتصال یافته اند.

طی این بازه زمانی، معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علاوه بر صدور مجوز برای مشاغل خانگی و حمایت مالی از فعالان حوزه مشاغل خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سه ماه گذشته چند نفر مجوز مشاغل خانگی گرفتند؟

در سه ماه گذشته چند نفر مجوز مشاغل خانگی گرفتند؟